GİBTÜ Tıp Fakültesi Dekanımız Prof. Dr. İbrahim Halil Türkbeyler başkanlığında; kalite ve akreditasyondan sorumlu öğretim üyeleri, Tıp Fakültesi Eğitim Komisyonu üyeleri ve Fakülte Sekreterimizin katılımıyla değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi. Toplantıda kalite ve akreditasyon süreçlerinde gelinen aşama, yapılacak düzenlemeler, sonraki adımlar, Bologna süreci ve müfredat değerlendirme çalışmaları ele alındı.