Gaziantep İslam Bilim ve Teknoloji Üniversitesi Personel Dairesi Başkanlığı 2018 yılında faaliyetine başlamıştır. Personel Daire Başkanlığı, Rektörlük Merkez binası üçüncü (3.) katında, yaklaşık 300 m² lik fiziksel alan kullanarak Üniversitemize bağlı tüm birimlere hizmet vermekte olup, kurum organizasyon yapısında Genel Sekreterlik Makamına bağlı olarak çalışır..
Üniversitenin insan gücü planlaması ve personel politikasıyla ilgili anlaşmalar yapmak, Personel sisteminin geliştirilmesi ile ilgili Önerilerde bulunmak, Tüm Üniversite personelinin ilan, atama, Özlük ve emeklilik işleriyle ilgili her türlü işlemleri yapmak, Akademik kadroların sayılarını sağlıklı tutulmasını sağlamak, Üniversite personelinin hizmet öncesi ve hizmet içi eğitim programlarını düzenlemek ve uygulama işlemlerini yaparak "mutlu personel" odaklı bir anlayışla faaliyet göstermektedir.