Gaziantep İslam Bilim ve Teknoloji Üniversitesi (GİBTÜ) kurumsallaşma sürecinde bir adım daha atarak Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü kurdu. Rektörlük bünyesinde GİBTÜ’nün basın ve halkla ilişkiler ile medya faaliyetlerini yürütmek üzere kurulan Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü tümleşik iletişim modelini esas alan bir anlayış ile kuruldu.
Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü, kurumsal kimliğinin geliştirilerek güçlendirilmesi; yerel, ulusal ve uluslararası boyutlarda halk ve kurumlarla olan ilişkilerin sağlıklı bir zeminde sürdürülmesi; medya kuruluşları ile olumlu ilişkilerin geliştirilerek GİBTÜ ile kamuoyu arasında sağlam bir köprü kurulması; GİBTÜ’nün iç ve dış paydaşlarıyla doğrudan iletişim kurabilmesinin sağlanması, halkla ilişkiler ve iletişim temelinde üniversitenin tanıtımının yapılması, görünürlüğün ve bilinirliğinin artırılması, kurumsal saygınlığın ve kurumsal kimliğin güçlendirilmesi ve sosyal medya iletişiminin etkin bir biçimde yönetilmesi amacıyla kuruldu.
Koordinatörlüğün Birimleri arasında; Rektörlük İletişim Birimi, Dijital ve Sosyal Medya İlişkileri Birimi, Etkinlik Yönetimi Birimi, İçerik Üretimi ve Yönetimi Birimi bulunuyor.