Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi’nde, 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Dönemi Fakülte Kalite Yönetim Sistemi (KYS) Değerlendirme Toplantısı çevrimiçi olarak gerçekleştirilmiştir. Toplantıda Fakültemize ait ISO 9001 kalite süreçleri gözden geçirilmiş, öğrenci ve personel memnuniyet anket sonuçları değerlendirilmiş, iç tetkik planı ile düzeltici faaliyetler görüşülmüş ve Fakülte web sitesinde yayınlanacak revizyonlu formlar hakkında bilgilendirmeler yapılmıştır. Ayrıca 2025 yılı Fakülte İyileştirme Planı ele alınarak sürekli iyileştirme anlayışının güçlendirilmesine yönelik kararlar alınmıştır.
Toplantı sonunda, alınan kararların Fakültemizin eğitim-öğretim faaliyetlerine katkı sağlayacağı ve kalite kültürünün tüm akademik ve idari süreçlerde yaygınlaştırılmasına hizmet edeceği vurgulanmıştır.
Kalite Yönetim Sistemi Toplantı Tutanağı için Tıklayınız....!