Kültür, akademi ve medeniyet buluşmasına sahne olan Gaziantep İslam Bilim ve Teknoloji Üniversitesi ev sahipliğindeki “Gaziantep Forum II”, 22–24 Ekim 2025 tarihleri arasında Şahinbey Kongre ve Sanat Merkezi’nde gerçekleştirildi. “İslam Dünyası Nereye? – Güçlü Bir Gelecek İçin Perspektif” ana temasıyla düzenlenen forum, yurt içinden ve yurt dışından çok sayıda akademisyen, düşünür ve uzmanı bir araya getirdi.
Ulusal ve yerel medyada geniş yankı uyandıran forumda; siyaset, akademi, kültür ve medeniyet ekseninde önemli başlıklar ele alındı, İslam dünyasının bugünü ve geleceğine dair kapsamlı değerlendirmeler yapıldı.
Forumun başarıyla gerçekleştirilmesinde görev alan akademik ve idari personele, katkı ve emeklerinden dolayı Üniversitemiz Rektörü Prof. Dr. Şehmus DEMİR tarafından teşekkür belgesi takdim edildi. Törende konuşan Rektör, Gaziantep Forum II’nin hem üniversite hem de şehir adına önemli bir organizasyon olduğuna dikkat çekerek, etkinliğin sorunsuz ve nitelikli bir şekilde yürütülmesinde emeği geçen tüm personele teşekkür etti.
Teşekkür belgesi takdimi, hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.