22.11.2025 tarihinde İlahiyat Fakültesi bünyesinde kurulan yeni kütüphanenin açılışı gerçekleştirildi. Açılış programına Üniversitemiz Rektörü Prof. Dr. Şehmus Demir, Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Feridun Bilgin, Genel Sekreter Mehmet Emin Arslan, Genel Sekreter Yardımcısı Mehmet Kara, Fakültemiz Dekanlığı ile akademik ve idari personelimiz ve öğrencilerimiz katılım sağladı.
Akademik çalışmaların daha nitelikli bir ortamda yürütülmesine katkı sunması amaçlanan kütüphane, öğrenci ve akademik personelin kullanımına yönelik önemli bir bilgi ve kaynak merkezi olarak hizmet verecektir. Açılış programında yapılan konuşmalarda kütüphanenin Fakültemize ve Üniversitemize hayırlı olması temennisinde bulunuldu.
Program, kütüphanenin gezilmesi ve iyi dileklerin paylaşılmasının ardından sona erdi.