İlahiyat Fakültesinde eğitimini tamamlayan öğrenciler, 23 Mayıs 2025 tarihinde düzenlenen mezuniyet töreniyle diplomalarını aldı. Tören, Gaziantep İslam Bilim ve Teknoloji Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Şehmus Demir, değerli protokol davetlileri, akademik ve idari personel ile öğrenciler ve ailelerinin katılımıyla gerçekleştirildi.
GİBTÜ Meydanında düzenlenen mezuniyet töreni, Saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başladı. GİBTÜ İlahiyat Fakültesi İlahi Topluluğu, GİBTÜ Müzik Akademisi Korosu ve Gaziantep Müzik ve Kültür Derneği’nin katkılarıyla bir müzik dinletisi ile devam eden törenin açılış konuşmaları Rektör Prof. Dr. Şehmus Demir ve protokol davetlileri tarafından gerçekleştirildi. Program, protokol konuşmalarının ardından, fakültemiz ve aynı zamanda üniversitemizin birinci, ikinci ve üçüncüsü olan öğrencilerimiz ile fakülte ve yüksekokullarda dereceye giren diğer öğrencilere başarı belgeleri ve ödüllerinin takdim edilmesiyle devam etti. Geniş katılımla gerçekleşen tören, mezun öğrencilerin geleneksel kep atma seremonisi ile sona erdi.
Üniversitemiz ve Fakültemizde Dereceye Giren Öğrencilerimiz:
- Naila Badnjki
- Sena Akay
- Mehmet Akbayram
Fakültemiz Türkçe Programında Dereceye Giren Öğrencilerimiz
- Yusuf Rıdvan Kösebey
- Rüfeyda Durmaz
- Rumeysa Gül Oğul
Fakültemiz Arapça Programında Dereceye Giren Öğrencilerimiz
- Naila Badnjki
- Sena Akay
- Mehmet Akbayram