Amacı ve Faaliyet Alanları
Koordinatörlüğün amacı; Üniversitenin birimleri ve mensupları arasında etkili iletişimi sağlamak, Üniversitenin iletişim hedefleri doğrultusunda faaliyetler yürütmek, Üniversitenin kurumsal kimliğini ulusal ve uluslararası alanlarda etkin şekilde tanıtarak kurumsal itibarını geliştirecek çalışmalarda bulunmaktır.
Koordinatörlük, belirtilen amaçları gerçekleştirmek üzere aşağıdaki faaliyetlerde bulunur:
a) Üniversitenin kurumsal kimliğini ve itibarını güçlendirecek iletişim, tanıtım ve yönetim stratejilerini uygulamak,
b) Kurumsal kimlik kılavuzu hazırlamak, güncellemek ve sürdürülebilirliğini sağlamak,
c) Kurum içinde hazırlanan kurumsal iletişimle ilgili her türlü basılı, görsel ve sözel materyalin kurumsal kimlik kılavuzuna uygunluğunu sağlamak,
ç) Ulusal ve uluslararası alanlarda kullanılacak yazılı, basılı, görsel ve işitsel her türlü malzemenin tasarım ve üretim süreçlerini yürütmek,
d) Üniversitenin medyayla ilişkilerini düzenlemek,
e) Üniversitenin ön lisans, lisans ve lisansüstü programlarının tanıtım çalışmalarını yürütmek,
f) Koordinatörlüğe bağlı birimlerin faaliyetlerini organize etmek,
g) Uzaktan Eğitim, Sürekli Eğitim Merkezi ve TÖMER olmak üzere, Üniversitenin birimleri tarafından düzenlenen her türlü tanıtım, etkinlik ve benzeri faaliyetlerin duyurulmasında ve gerçekleştirilmesinde destek sağlamak,
ğ) İletişim temsilcilerinin Koordinatörlükle eşgüdümlü çalışmasını sağlamak,
h) Rektör tarafından verilen diğer görevleri yerine getirmektir.
Koordinatörlük, basın ve halkla ilişkiler hizmetlerini; Rektörlüğün protokol, ziyaret ve tören işlerini Genel Sekreterlik ile koordineli olarak yürütür.